Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Озарук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Озарук В. В. Сучасні уявлення про рухову активність людини [Електронний ресурс] / В. В. Озарук, Г. В. Презлята, С. І. Курилюк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2014. - Вип. 20. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2014_20_14
| 2. |
Озарук В. В. Урахування психо-фізіологічних особливостей учнів початкових класів у процесі формування потреби до підвищення рухової активності [Електронний ресурс] / В. В. Озарук, Г. В. Презлята, С. І. Курилюк // Наука і освіта. - 2015. - № 4. - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_4_28
| 3. |
Озарук В. В. Теоретико-методологічні аспекти формування потреби до рухової активності учнів початкових класів [Електронний ресурс] / В. В. Озарук, Г. В. Презлята // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 239-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__81
| 4. |
Озарук В. Стан сформованості мотивів учнів початкових класів до рухової активності [Електронний ресурс] / В. Озарук, Г. Презлята, Г. Ковальчук, І. Ткачівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_2_23 Викладено результати анкетування учнів молодшого шкільного віку міських і сільських шкіл щодо визначення рівня мотивів до потреби в руховій активності, які визначено за такими показниками: на виявлення мотивів обов'язку та відповідальності; самовизначення та самовдосконалення; мотивація благополуччя; престижна мотивація; мотивація уникнення неприємностей; мотивація змістом; мотивація процесом. Виявлено, що суттєвих розбіжностей між результатами в дітей міських і сільських шкіл не спостерігалося. У процесі дослідження простежено, що серед показників, які характеризують мотиви в потребі рухової активності, домінують фізичне самовизначення та самовдосконалення й відстає та потребує корекції навчально-виховного процесу з фізичного виховання - мотивація процесом.
| 5. |
Озарук В. Характеристика експериментальної програми, моделі її реалізації у процесі фізичного виховання учнів 4-х класів [Електронний ресурс] / В. Озарук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2016. - Вип. 24. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2016_24_14
| 6. |
Озарук В. Стан сформованості потреби до підвищення рухової активності учнів 4-х класів [Електронний ресурс] / В. Озарук, Г. Презлята, С. Курилюк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2016. - Вип. 23. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2016_23_13
|
|
|